LISÄTIETOA:

tiistai 30. joulukuuta 2014

Yks eteen, kaks sivulle


Hevosen ruokinnasta voisi tehdä vaikka miten pitkän ja yksityiskohtaisen tutkielman - olen huomannut! Ennen olen pärjännyt suht suppealla tietotaidolla (tyyliä heinä-kaura-kivennäinen) ja nyt kun on tallissa kuivakka Voitto, olen joutunut aivan uuden haasteen eteen.

KIITOS kaikille viestiä tätä kautta, sähköpostiin ja facebookiin laittaneille!! Olen kaikki viestinne lukenut, ihmetellyt, pohtinut, googletellut ja hämmästellyt. Vastausta en kaikille ole vielä ehtinyt kirjoittaa, olen kuitenkin viestinne saanut!

Jotain ratkaisuja on tehty ruokinnan suhteen ja kerron myöhemmin miten kävi! Jos ei käynyt toivotusti, vaihdan vain rehuja hiljaa blogielämän ulkopuolella enkä kerro mitään, heh heh. Hetki, jos toinenkin, on vietetty muistiinpanojen, tietokoneen sekä aivomyrskyn parissa ja jonkunlainen ajatus tulevasta on selvillä. Luulen ainakin.


Voitto on lomaillut erittäin virtavana melkein jo kaksi viikkoa. Aikasmoista rodeota olen nähnyt tarhassa... Vielä on yksi viikko edessä löysäilyä ja sitten jatkuu hommat. Satulasysteemejä pitää miettiä vielä lisää hieman myöhemmin. Sovin jokatapauksessa ottavani aiemmin murehtimani Amerigon vuokralle ja katson miten yhteiselo sen kanssa jatkuu. Jos / kun nuorukainen saa hieman lisää lihaa ympärilleen, satulakin saattaa olla just hyvä!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti